سامانه ثبت شرکتها

در گذشته امور مربوط به ثبت شرکت ها به صورت ابتدایی و دستی صورت می گرفته است .
اداره ثبت شرکت ها برای سهولت در خدمت رسانی به متقاضیان امور ثبتی ، تسریع در انجام پروسه ثبت و تغییرات و سازمان دهی بهتر ، سامانه ثبت شرکتها را ایجاد کرد که از این طریق ، ثبت و پیگیری پروسه کاری به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر شده است .

ثبت شرکت در تهران

اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یک سامانه کامل برای انجام کلیه امور ثبتی شرکت ها طراحی کرده است .
خدماتی که در این سامانه ارائه می گردد کلی و همه جانبه است و اگر با قوانین و دستورالعمل های اجرایی در این سامانه آشنایی کافی داشته باشید می توانید امور ثبتی خود را به راحتی پیش ببرید .

ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم .
مؤسسه حقوقی ونک با بیش از ۲۰ سال تجربه و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان مطرح در حوزه ثبتی کلیه این خدمات را از صفر تا صد برای شما متقاضیان گرامی انجام می دهد .
برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید .

خدمات سامانه ثبت شرکتها در سایت irsherkat.ssaa.ir

این سامانه در برگیرنده کلیه امور ثبتی مربوط به شرکت ها و ثبت تغییرات و … می باشد در اینجا به طور کلی شما را با محدوده خدمات الکترونیک این سامانه آشنا می کنیم و بیشتر به آن می پردازیم .

آدرس سایت : irsherkat.ssaa.ir

سامانه ثبت شرکتها

میز خدمات الکترونیک

ثبت تأسیس در سامانه ثبت شرکتها

قابل توجه است که انجام کلیه امور ثبتی در صورت رعایت نکردن یا ندانستن ضوابط در مراحل ثبت ، شما را با ضرر های مالی بسیاری رو به رو خواهد کرد و ممکن است شما تا چندین سال بعد هم متوجه آن نشوید .
ثبت انواع اشخاص حقیقی و مؤسسات غیر تجارتی و کلیه خدمات ذیل تا رسید پذیرش اینترنتی و ورود اطلاعات آنها نیز در سامانه ثبت شرکت ها صورت می گیرد .

ثبت تغییرات در سامانه ثبت شرکتها

کلیه امور تغییراتی شرکت ها که من جمله آن ها تغییرات در اساسنامه ( که شامل تغییر آدرس ، تغییر یا الحاق به موضوع ، تغییر نام و … می باشد ) ، هیئت مدیره شرکت ، حق امضاء و … در کنار تکمیل اطلاعات تغییرات ، پذیرش اینترنتی از صفر تا صد در این سامانه انجام می شود .

پلمپ دفاتر

پلمب دفاتر قانونی

افرادی که قصد اخذ کارت بازرگانی و یا ارائه اظهارنامه مالیاتی دارند نیز با تکمیل مدارک و اطلاعات مورد نیاز در این سامانه می توانند با طی مراحل مربوطه و پرداختی های نه چندان از این خدمت سامانه بهره مند شوند.

ثبت دفاتر تجارتی

متقاضی ثبت دفاتر تجارتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی پس از پایان عملیات پلمب با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها این امکان برای آن ها فراهم خواهد بود تا بتواند نسبت به ثبت ، تمدید یا ابطال دفتر تجارتی اقدام نمایند .

انتخاب سه گروه فعالیتی که باید در دفاتر تجارتی ثبت گردد و همچنین متقاضیان واردات و صادرات که به عنوانی در تجارت خارجی فعالیت می کنند نیز باید از این سامانه اقدام نمایند .

کلیه این امور به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه صورت می گیرد و به مراجعه حضوری شما نیازی ندارد .
البته متقاضی پس از اطمینان حاصل کردن از درستی و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مدارکی که اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست می کند پست نمایید که البته در برخی موارد نیاز است که حضوراً به اداره مراجعه کنید .

ثبت دفاتر تجاری

تعیین نام

در این بخش هر آنچه که باید در رابطه با تعیین نام شرکت ها ، شرایط و ضوابط و دستورالعمل های آن بدانید ، عنوان شده است .
قسمت تعیین نام در سامانه ثبت شرکتها مشتمل بر چندین شاخه می باشد .
متقاضیان ثبت شرکت ها می توانند از طریق این بخش از سامانه تمامی اطلاعات قانونی در نام شرکت ها را آگاهی پیدا کنند .

من جمله آنها راهنمای حقوقی ، راهنمای ورود اطلاعات در حوزه تعیین نام ، قوانین و ممنوعیت های بکار گیری از اسامی ، دستور العمل تعیین نام ، عناوین و اصطلاحات بیگانه ، آیین نامه های اجرایی ، اصلاحیه ها و در آخر لیستی از نام های رد شده و تایید شده در فرهنگ لغت های مورد تایید می باشد .

مشاوره سامانه ثبت شرکتها

شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه سامانه ثبت شرکتها و همچنین مشاوره در زمینه های ثبت شرکت ، ثبت برند تجاری ، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید.

 

یک پاسخ

  1. با سلام
    جهت تغییر صورتجلسه برای ورود شریک جدید اقدام نموده ایم اما در سامانه در مرحله سهام اشخاس در مستطیل اشخاص نام شخص که باید تغییر کند به عنوان جدید نمی اید فکر میکنم اشکال سیستمی وجود دارد لطفا راهنمایی بفرمایید که باید چه کنیم و به کجا مراجعه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *