ثبت برند در عمان برای کسانی می باشد که قصد دارند در این کشور کسب و کاری قانونی و پر بازده داشته باشند .
اگر در عمان می خواهید برند ثبت کنید باید قوانین آن را بدانید و‌ از شرایط و مدارک آن آگاهی لازم را داشته باشید که تعریف برند در عمان مثل ایران می باشد و هر علامتی که بتواند باعث ایجاد تفاوت در کالاها و خدمات شود برند نام دارد .

این علامت تجاری یک طرح گرافیکی می تواند باشد و ‌یا از حروف ، اعداد ، اصوات ، رنگ ها و نشانه ها تشکیل شده باشد که در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره ثبت برند تجاری در کشور عمان و شرایط آن خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در این زمینه را کسب کنید .

ثبت برند در عمان

اگر قصد دارید به ثبت برند در عمان بپردازید باید چارچوبی که این کشور برای ثبت برند تعیین کرده است را بدانید و رعایت کنید .
اینکه تاجران زیادی به ثبت برند در عمان علاقه دارند به این دلیل می باشد که این کشور به معاهدات زیادی که در رابطه با ثبت برند در جهان می باشد پیوسته است .

همین مسئله برای فعالیت های تجاری در این کشور امنیت ملی و‌ بین المللی زیادی فراهم کرده است چنانچه در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه ثبت برند در کشور عمان با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید.

ثبت برند در عمان

شرایط فرد برای ثبت برند در عمان

برای ثبت برند در کشور عمان افرادی که بومی هستند و در زمینه های تجاری ، صنعتی و خدماتی مشغول فعالیت هستند ، همچنین افراد خارجی که در دولت عمان در زمینه های تجاری ، خدماتی و صنعتی مشغول فعالیت می باشند ، می توانند اقدام کنند .
افراد خارجی که در کشورهای دیگر  فعالیت تجاری انجام می دهند اما پیمان هایی با کشور عمان دارند و در نهایت سازمان ها و ‌نهاد های عمومی برای ثبت برند می توانند اقدام کنند .

اگر طرف ایرانی شخصی حقوقی باشد و در ایران دارای شرکت باشد مدارکی که مربوط به ثبت سند است را نیز باید ترجمه کند و ‌در نهایت با داشتن مدارک ثبت سند اقدام به برپا کردن شرکت با شخص عمانی خواهید کرد . با توجه به شرایطی که در ثبت سند وارد کرده اید و بر اساس قوانین کشور عمان درصد ها تعیین شده است .

مزایای ثبت برند در عمان

مزایای ثبت علامت تجاری در عمان

عمان که در حاشیه خلیج فارس واقع شده است و بسیار کوچک ‌می باشد ثروت ملی بسیار زیادی دارد و سرمایه گذاری در عمان امنیت بالایی دارد که سبب می شود افراد برای ثبت علامت تجاری در این کشور تشویق شوند .
بیشتر جمعیت این کشور جوان هستند از این رو بازار این کشور در حال رشد می باشد و ‌در فضای بین المللی نیز احتمالا بازار مناسبی را کسب کند و ثبت برند در عمان نیز مانند ایران سبب دریافت حق قانونی برای محافظت از برند خواهد شد .

 

مدارک ثبت برند در عمان

 

مدارک ثبت علامت تجاری در عمان

با توجه به قوانینی که عمان برای شرکت ها تعیین کرده است گواهی ثبت شرکت را باید ارائه داد و با توجه به قوانین ثبت علامت تجاری از لوگو به میزان لازم کپی ارائه دهید .
نکته مهم در رابطه با مدارک ثبت برند در عمان این است که کلیه این موارد باید به زبان عربی باشد که این کشور شرایطی که برای ثبت برند دارید را بررسی می کند و با قانون آنها را مقایسه می کند و در صورتیکه مشکلی وجود نداشته باشد به ثبت برند اقدام می کند .

مشاوره ثبت برند در عمان

شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه ثبت برند در عمان و همچنین مشاوره در زمینه های ثبت شرکت ، ثبت برند تجاری ، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید.
همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داران دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *